Hocam şimdi hiç bişey diyememek çok kötü bi durum 😂😂 Mantıken evet lisanslıyorsun ama açık kaynak veriyorsun müşteriye sıfır şifreli dosya
@Darkbey; ile geliştirdiğimiz için paylaşamıyorum tüm detayları ama idealıyım şeytanın aklına gelmez böylesi 😂
If there is already a software for your project, can you send it, I will be happy to break it😊