bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi hiç bişey diyememek çok kötü bi durum 😂😂 Mantıken evet lisanslıyorsun ama açık kaynak veriyorsun müşteriye sıfır şifreli dosya
@Darkbey; ile geliştirdiğimiz için paylaşamıyorum tüm detayları ama idealıyım şeytanın aklına gelmez böylesi 😂
Tebrik ederim hocam güzel bir şey olmalı