batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslamak istemiyorum scripti. Hepsi yapmıyor bu işi çünkü. Bir iki kişi için de diğerlerine sınır koymak istemiyorum
Hocam şimdi hiç bişey diyememek çok kötü bi durum 😂😂 Mantıken evet lisanslıyorsun ama açık kaynak veriyorsun müşteriye sıfır şifreli dosya
@Darkbey; ile geliştirdiğimiz için paylaşamıyorum tüm detayları ama idealıyım şeytanın aklına gelmez böylesi 😂