Açık kaynak kodlu olarak satış yapmanın sorunlarından birisi de bu olay. Sizce bu bu olay yazılımın başarısını gösterir mi? r10 üzerinde bile iki sefer bu olayı yakaladım.
@Darkbey; hocam ile bu konuda bir geliştirme yaptık zamanıda

Eğer kendisi uygun görürse sizinle paylaşsın durumu.
Efsane bir lisanslama sistemi geliştirmiştik. Ama onun onayı olmadan fikri kimse ile paylaşmıyorum 😂