Yanımda nakit yok diyecem ve berberim bana yüzünü ekşitecek, milletin içinde o duruma düşmek istemem. Zaten berbere keyfi gidilir sacdı baştı güzelleştirelim derken onun parasınıda önce bi düşünmek gerekir aslında ! Düşünmek gerekir ki berberim diye yıllardır gittiğin adam sana para için yüzünü ekşitmesin !! Ben olucam daha orda bozarım onu çıkar mekandan hemen parasını getirir eline verir bir dahada o mekana adımımı atmam. Ha ben berbere vericek cebimde nakit yoksa berberede gitmem o ayrı konu