cartel24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunlar parça fiyatları henüz ustaya para vermedim o ne kadar isteyecek bilmiyorum

yağ (liqui moly), yağ filresi (orjinal) diğer filteler (mann)

yani ürünlere göre fiyatlar normal, napalım piyasa böyle
En mantıklı olanı yapmışsınız yağ işi şakaya gelmez. Yağ motorun can damarıdır.
Geçen gün sözde meşhur yerden yağ aldım ama 5000 de yağ bozulmuş. Gittim 50 fazla verdim Shell’den helix koydurdum.