2 ay önce Shell'de yağ değişimi yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam 200 - 300 lira arasında değiştirdiler. Hava, polen ve yağ filtresi zaten ucuz. Parçacıdan alıp kendinizde değiştirebilirsiniz, oldukça basit. Şahsen yıllardır hep kendim ilgilenirim benim için keyifli iş. Krikoya güvensem yağı da ben değiştiririm ancak güvenmiyorum

Marka servislerinden hiç bahsetmiyorum. Yağ değişimi, 3 tane filtre değişimine 2 bin küsür lira para istiyorlar. Hayret edilecek bir durum.