Dün denize telefon düşüren bi abimiz geldi telefonu pirince koymuş yıllardır insanların beynini bu şekilde yıkamışlar belki herkesin düşüncesi farklıdır ama bu algı bence çok saçma suya düşmüş bi cihazın direk bataryasını çıkarmak lazım tabi öle bi imkan varsa veya en yakın telefoncuya gitmek lazım olmadı evde fon makinesi ile kurutmak en iyisi normal su pek okadar zarar vermiyor ama deniz suyunun çaresi yok telefonu perişan ediyor ana kartı ne kadar yıkasakta devamlı oksit ediyor pirince koymak yerine hemen müdahale herzaman iyidir