Öncelikle keşke yazılı olarak hiç görüşme sağlamasaydın,öğrenir öğrenmez ölü taklidi yaparak, konuyla ilgili bütün delilleri ortadan kaldırsan daha iyi olabilirdi.
Ama olan olmuş, ben senin yerinde olsam şu saatten sonra, hizmet aldığın tasarım firmasına aynı konu dahilinde en az 150.000 tl tazminat dava açmak.Madem haberim yok diyorsun, e o zaman suçsuzsun kardeş.
Tasarım firması dediğim büyük bi ihtimalle 16 17 yaşlarında bir genç fatura falan yok yazdım ona bu sefer o ölü taklidi yapıyor