Mantıklı ve güçlü bir seçim fakat mazot 30 liraya dayandı, Fiat 9 bin liraya garanti kapsamını bozmayan tüp takmakta bu bana daha mantıklı geliyor mazot ile lpg arasındaki uçurum nedeniyle
lpg de yavaş yavaş o yolun yolcusu hocam, 1.4 atmosferik güçsüz kalıyor LPGde iyice güç kaybı yaşatacak bana sorarsan yine benim tercihim dizel olurdu