Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Fiat araçlarda 1.4 benzinli serileri çok çok sağır. 1.0'dan geçeceğin için ne kadar hissedersin bilmem ama ben de uyarmak istedim. Araç sollarken bile zorlanıyorsun.
1.0 benimkisi ama turbolu hocam 125 beygir, 115 beygir olan da var bizde ondan inan daha seri ama işte piyasada pek tutulmuyor yoksa jetta da kullandım 1.2 onlar bile 1.6 lara kök söktürür.