Merhabalar,
2014 Model Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend X aracım var 145 bin km de, ister istemez artık araç ağır masraflar çıkarmaya başladı. Malum piyasada aşırı yüksek bende bana en azından 1 sene sıkıntı yaratmaması açısından sıfır garantili araç almayı düşünüyorum piyasa itibariyle bana en mantıklısı Egea 1.4 Cross Urban paket geldi bu modeli kullanan var mı acaba? Ayrıca aracı direkt almak istersem 3 ay gibi bir süre belirtiyorlar ve o günün rakamından alınacak, fakat takas etmek istersem de 1 ay içerisinde verileceği belirtiliyor. Şimdi ortalama benim aracımı 20 bin ilra aşağıya alacaklar fakat bana 1 ay içerisinde verecekleri için son zamlardan pek etkilenmeyeceğim. Ha salak mı bu 20 bin aşağıya veriyor diyen olabilir ama aynı modeli bi galerilerde sorgulasınlar oralarda 50-60 bine daha pahalıya veriyorlar sebebi de ben sıfır alırsam 403 bin lira fatura kesiyorlar ve 3 yıllık taşıt kredisi alabiliyorum ama galeri 399 bin lira fatura kesince 4 yıllık taşıt kredisi alınabiliyor onun için millet galeriden alıp taşıt kredisi çekiyor ve bana 3 ay da beklemek mantıksız geliyor. Sizin fikirlerinizi de alabilir miyim acaba? Şunu da belirteyim araç güzel değil ama zorunluluktan bu şekilde düşünüyorum yoksa bir ford ile onu karşılaştırmak saçmalık olur.