gxd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öncelikle uzun uzun üşenmeyip açıklamışsınız teşekkür ederim ama sorun şu ki ben yeni ev sahibinin ismini cismini nereli olduğunu bile bilmiyorum tek bildiğim yabancı olduğu ve türkçe konuşamadığı. emlakçıya söyledim bana tapu fotoğrafıyla beraber iban gönderin diye oralı olmadılar hatta acaba dolandırıcılar mı diye bile düşündüm. ben kiramı ödemek istiyorum zaten ama kime ödeyeceğimi bile bilmiyorum. normalde ev sahipleri kiracının peşinden koşar ödeme yapsın diye ben ev sahibin peşinden koşuyorum kiramı ödemek için
Bulunduğunuz ilçenin tapu müdürlüğüne gidin. Kira kontratınızı da yanınıza alın. Tapu müdürlüğünden bu adrese ait tapunun kime ait olduğunu bulursunuz. Ya da eski ev sahibinize de sorabilirsiniz. Sonrasında dediğim işlemleri yapabilirsiniz. Kiramı nasıl ödeyebilirim şeklinde tapuda samimi gördüğünüz biri varsa ona da sorabilirsiniz. Belki farklı bir yol önerirler.