TopalPiyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
n11 tarzı bir internet sitesi kuracağım. Vergiler hariç sadece %2 komisyon ile site kuracagım. Kurumsal olarak bu işe gireceğim. Siteyi r10 platformunda sergileyeceğim insanlar vermiş olduğu hizmetleri pazaryeri modülü sayesinde kredi kartıyla satabilecekler. Üstelik diğer sitelere kıyasla %70 daha indirimli komisyon fırsatı sunacağım. Bu türden bi projeye r10 üzerinden reklamını yapabilir miyim ? Politika ihlaline neden olurmu ?
Fikirlerinizi bekliyorum.

İsteyenler vermiş olduğu hizmeti yayınlayacak düşük bir komisyonla satışını yapabilecek.
Neyin vergisi harici? Siz %2 aldiiginiz komisyona vergi verirsiniz. Satici kendi vergisini oder. Siz satici yerine odeme alip saticinin vergisini odeyemezsiniz.
Ayrica %2 komisyon ile nasil kar etmeyi planliyorsunuz. Ortalama %2 zaten sanal pos komisyonu olur.
Bunun bir de reklami var. Sunucu maliyetleri var.