n11 tarzı bir internet sitesi kuracağım. Vergiler hariç sadece %2 komisyon ile site kuracagım. Kurumsal olarak bu işe gireceğim. Siteyi r10 platformunda sergileyeceğim insanlar vermiş olduğu hizmetleri pazaryeri modülü sayesinde kredi kartıyla satabilecekler. Üstelik diğer sitelere kıyasla %70 daha indirimli komisyon fırsatı sunacağım. Bu türden bi projeye r10 üzerinden reklamını yapabilir miyim ? Politika ihlaline neden olurmu ?
Fikirlerinizi bekliyorum.
İsteyenler vermiş olduğu hizmeti yayınlayacak düşük bir komisyonla satışını yapabilecek.
Domain kısmını hallettiniz mi?
Boyle ciddi bir proje düşünüyorsanız ciddi bir domain gerekli size
Bu konuda asagidaki konum kapsaminda sizinle gorusmek isterim
https://www.r10.net/domain-genel/324...yabilirim.html
Eger yatirim anlaminda ciddi iseniz ciddi bir domaini paydaş olarak bulunmak için projenize katilabiliriz