Bazı arkadaşlar bilmedikleri halde yanıt yazmışlar.
Detaylı anlatan arkadaş herşeyi açıklamış.
ehliyeti kaptırıp tekrar yakalanırsan eğer alkollü değilsen sadece ehliyetten işlem yapılır 2 seneye uzamaz ehliyetsizlik.
5 sene içinde ehliyetli veya ehliyetsiz alkol yüzünde 2. Kez kaptırdığında 2 sene, 3 kez kaptırdığında 5 sene 4. Kez kaptırdığında ömür boyu alırlar ehliyeti.
ehliyetsiz ve alkollü her yakalandığında ceza yazıp eğer hemen gelip aracı alacak şoför yoksa aracı bağlayıp otoparka çekerler.
3 hafta önce alkollü olmadığım halde alkolmetrede 0,64 promil alkollü çıktım ehlşyeti kaptırdım
kan testi verip sulh ceza hakimliğine dava açtım. 3 haftada dava tarihi bile vermediler.