yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir oran var denildiği gibi, ama alkol alındıysa aracı illa ki alkollü biri sürmek zorunda değil; alkol almamış bir arkadaşına da rica edebilir, ayıp değil günah değil.
En azından risk almaz, insanların hayatı riske girmez; herkesin alkol eşiği yüksek değil çünkü ne yapacağı belli olmuyor.
Evet işte o yüzden tümüne genellemeye gerek yok iş birey ve sorumluluklarında bitiyor birilerin hatalarındaki cezayı toplum komple çekiyor