Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
n11 tarzı bir internet sitesi kuracağım. Vergiler hariç sadece %2 komisyon ile site kuracagım. Kurumsal olarak bu işe gireceğim. Siteyi r10 platformunda sergileyeceğim insanlar vermiş olduğu hizmetleri pazaryeri modülü sayesinde kredi kartıyla satabilecekler. Üstelik diğer sitelere kıyasla %70 daha indirimli komisyon fırsatı sunacağım. Bu türden bi projeye r10 üzerinden reklamını yapabilir miyim ? Politika ihlaline neden olurmu ?
Fikirlerinizi bekliyorum.
İsteyenler vermiş olduğu hizmeti yayınlayacak düşük bir komisyonla satışını yapabilecek.