Derecesine göre alkollü araç kullanmak serbest yada değil zaten asıl böyle yaparak belkide siz alkol kutuplaşıyorsunuz içen içer içmeyen içmez belli zaten sanır var nedir o 0.50 +-0.15 de torero hakkı var aslında istenilirse kan testine gitmek de istene biliyor o zamana kadar düşer çıkar artık neyse ama
Bir oran var denildiği gibi, ama alkol alındıysa aracı illa ki alkollü biri sürmek zorunda değil; alkol almamış bir arkadaşına da rica edebilir, ayıp değil günah değil.
En azından risk almaz, insanların hayatı riske girmez; herkesin alkol eşiği yüksek değil çünkü ne yapacağı belli olmuyor.