AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzine gelecek zamlar karşısında yarın için benzin almam gerekiyor mu depo fullemeli miyim onu düşünüyorum 2 araç içinde üşeniyorum 😂
Bir şeyi almayı düşündüğünüz vakit alın hocam, yarın için çok geç olabilir