Hakoo0653 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php sürümü en güncel sürümdeyse bir sürüm aşağı çekebilirsiniz yada aşağılardaysa biraz yükseltin php sürümü kaynaklı olabilir
Nereden yapıyorduk hocam onu Cpaneldeyim şu an?