Merhaba,
verdiğiniz örnekte polisin niyeti iyi değil, aksine kötüdür. Alkollü araç kullanmayı toplum olarak normalleştiriyoruz maalesef, direkt olarak cana kast ediliyor bu şekilde. Trafik hayattır.
Derecesine göre alkollü araç kullanmak serbest yada değil zaten asıl böyle yaparak belkide siz alkol kutuplaşıyorsunuz içen içer içmeyen içmez belli zaten sanır var nedir o 0.50 +-0.15 de torero hakkı var aslında istenilirse kan testine gitmek de istene biliyor o zamana kadar düşer çıkar artık neyse ama