Hocam benim hiç öyle bir vukuatım yok. Diyelim alkollü olarak ilk defa yakalandım. Yine ehliyete el mi konulur ?
hocam artık tc kimlik numaranı girip ondan sonra üfletiyorlar yani direk sisteme düşüyor polisin iyi niyetliyse üfletmez başta konuşursan ama üfledin diyelim promil yüksek çıkarsa cezai işlem uygulamak zorunda