Merhabalar, 3 sene kalmıştım KYK'da. Baya sıkı yönetim olduğu için dışarıdan alım yok diye biliyorum. Zaten öğrenciler yazın eve gittiğinde kişisel eşyaları vs. odada dolapların içinde (kilitli de olsa) kaldığı için güvenlik açısından izin vermiyorlar.
Yine de gidip yurt müdürüyle görüşmende fayda var. Her yerde farklı sistem olabilir. Eğer kabul etmezse okul gruplarından evi olan birinden rica edip kiraya ortak olup kalman gerekebilir.