Mahkemeye gitmesi noktasında sana uzanan tüm kapıları kapatabilirsin. Bu konuda endişe etmene gerek yok ancak bir noktada evi tahliye etmen gerekecek. Bu sebepten tahliye sürecinizi bence uzatmayın, aksi taktirde yeni gireceğiniz evin kira+depozi+emlakçı komisyonu+taşınma masrafı bi hayli yüksek olur. Kiralayacağınız evi de bölgesel olarak yabancı yoğunluğunun daha az olduğu noktalarda seçebilrsiniz. Aynı durumun tekrar yaşanmaması için... Allah kolaylık versin.