Hocam adamlara paralarını vermek için resmen ben peşinden koştum ama paraya ihtiyaçları yok herhalde 😅 Benim ekim gibi çıkma zorunluluğum var mı eğer tarafıma resmî evrak gönderilmezse? 3. seneye devreder mi sözleşmem bilginiz var mı?
Bende kiracıyım bu konularda bilgim var. Size tahliye tebligatı gönderse bile dava açması lazım ki mahkeme kararı ile evi boşalttırabilir .Yoksa herkes birbirine tebligat çekerek ev boşalttırırdı .Tebligat sadece
uyarı,bilgilendirme manası taşımaktadır.
Tebligatı kira sözleşmesinin bitimine en geç
15 gün içerisinde göndermesi gerekmektedir.Tebligat sonucu
evi boşaltmak zorunda değilsiniz .Tebligatın ardından
tahliye davası açması gerekmektedir.O da nereden baksanız 1-2 sene sürer .Kısacası durumunuz kötü ise çıkmanızı gerektirecek bir durum yok .Mahkeme kararı sonucu çıkış yaparsınız.