Yeni ev sahibiniz size 1 ay içerisinde ihtarname çekmesi ibann belirtmesi gerekmektedir.Evden çıkmak zorunda değilsiniz .Eski sözleşmeniz aynen devam etmektedir.Eğer ihtiarname çekerlerse de çıkma zorunluluğunuz yok .Tahliye dava açmaları lazım.O da nerden baksanız 1 sene sürer.
Türk olsa bir nebze anlarım lakin elin arabı gelecek bende evden çıkacam gel otur diyecem .Açsın dava kazanırsa çıkarım .Biraz EMEK harcasınlar.
Hocam adamlara paralarını vermek için resmen ben peşinden koştum ama paraya ihtiyaçları yok herhalde 😅 Benim ekim gibi çıkma zorunluluğum var mı eğer tarafıma resmî evrak gönderilmezse? 3. seneye devreder mi sözleşmem bilginiz var mı?