Merhabalar.
Hukukumuzda telefonla arayıp çık demek bir anlam ifade etmiyor. Noterden ihtar çekmesi gerek. İhtarın da evin tapudan devrinin üzerinden 1 ay geçmeden yapılması gerekli. Bu nedenle eliniz güçlü diyebilirim. Ama işinizi şansa bırakmayın. Sizi rahatsız etmek ve çıkartmak isteyebilirler. Şahsi tavsiyem ücreti arttırmaya çalışın. 30 olmasa da 20 bin alabilirsiniz diye düşünüyorum. Biraz pazarlık biraz acındırma işinizi çözebilir. Asla sert yapmayın. Taşıma masrafımı ödeyin, bana ucuza ev bulun, 6 ay kiramı ödeyin vs. diyebilirsiniz. Hatta işim yok part time iş ayarlayın bile diyebilirsiniz. Sizin hayal gücünüze güveniyorum . Uzlaşmacı davranıp bu işten karlı çıkabilirsiniz. Kolay gelsin.
İyi forumlar
Şansımı deneyeceğim hocam ama işi 10 bin tl ile kapatmaya çalışıyorlar. Benim ekimde çıkma gibi bir zorunluluğum var mı eğer bana bir resmi bir evrak vs göndermezlerse?