Venezuela Parası TL den 3 Kat daha değerli olmuş.
Bunun için konu açmaya niyetlendim ama beni banlatmaya niyetli arkadaşlar var. O yüzden buraya yazmak istedim
Venezuleda enflasyon Yüzde binlerde iken parası bizden daha değerli durumdaysa, Biz onların seviyesine düşersek halimizi düşünemiyorum