Bugün görüştük NetGSM ile yıllık 23₺ kullanım bedeli + olarak tahsis edeceğiniz numaranın bir defaya mahsus ücreti haricinde bir ücret talep etmiyorlar (eğer ek hizmet almayacaksanız)