Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

fortigate 30e cihazı problem çıkardığı için devreden çıkardım. modemi resetledim acil işimiz olduğu için internete güvenlik duvarı olmadan çıktık bir süre. tekrar güvenlik duvarını devreye almak istiyorum modemde ne ayar yapmam gerekiyor? doküman ya da fikir sunabilirseniz sevinirim.
Yapmanız gereken işlem öncelikle fortigate modeminize modem ile aynı subnet üzerinde statik bir IP vermeniz (örnek 192.168.0 veya 192.168.1 gibi modeminiz hangi subnette ise - 192.168.1.254 gibi) ve sonrasında modemin DMZ yönlendirmesini açarak Fortigate IP adresini göstermenizdir. Sonrasında tüm port ve yönetim tarafını fortigate devir alacaktır.