Merhaba,
fortigate 30e cihazı problem çıkardığı için devreden çıkardım. modemi resetledim acil işimiz olduğu için internete güvenlik duvarı olmadan çıktık bir süre. tekrar güvenlik duvarını devreye almak istiyorum modemde ne ayar yapmam gerekiyor? doküman ya da fikir sunabilirseniz sevinirim.