Hocam 17 yaşındayım. Yaklaşık 8 9 ay önce geçirdim. Alı vs yaptırmamıştım. Bütün belirtileri en ağır şekilde yaşadım. Toplamda 14 gün karantina da kaldım bir odada. İlk 7 gün acıdan öldüm diyebilirim. Daha sonrasında ağrılarım yavaş yavaş hafifledi ancak. 3 4 ay boyunca öksürük eklem ağrısı devam etti. Şu anda da nefes darlığı yaşıyorum koşamıyorum vs. İlaç eğer bunları engelleyecekse kullanmalısınız ben kullanmadım