vay oynayan varmıymış ya ? bro sana bişey öneriyim https://www.moddb.com/mods/the-end-of-days bu modu indir güncel silahları koymaya calısıyor arakdaşlar dc grubu var + olarak kendileri server kurmus daha kolay ve kopmadan online oynanabiliyor eski ZH oynamak sarmıyor ama modern silahlarla oynamak güzel oluyor AI kötü ama işte online oynarsan orada işler değişiyor

edit: genlauncher indirirseniz ve oradan TEOD indirirseniz daha iyi olur güncelleme geldikçe indirme imkanı sunuyor