Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazlası bile arttı. Kendim de araç bakıyorum. 300-350 Bin TL aralığında baktığım araçlar 450-500 Bin TL bandına yükselmiş.
Hocam dolar her gün artıyor bayide araç bulunmuyor sıra gelene kadar bir sürü zam geliyor bunun en büyük nedeni 2.el araçların 0 dan fazla fiyat biçmeleri böyle olunca 0 a talep artıyor araçlar geldiği gibi satılıyor önceden böyle miydi 3 4 yıl önce bayide 60 bin tl olan araç ilanlarda 2.elleri çok daha ucuzdan gidiyordu millet artık 0 a daha uygun diye yöneliyor bunun en büyük nedeni zaten ekonomi kötü iken düşene bi tekme vuran galerici al satcıların eseri