Geçmişte korona olma ihtimalim olduğunu düşündüğüm zamanlar olmuştu ama şimdi eminim hayatımda hiç böyle bir hastalık yaşamadım.

Henüz test yaptırmadım yani ilaç tedavisi henüz almıyorum. Geçirirken ilaç tedavisi alan arkadaşlar iyi gelmiş miydi?

İlaç konusunda illa iyi geliyordur ama annem babamda korona oldular. İlaçların ağır gelmesinden korkuyorum.

Veya şunu yaptım iyi geldi diyen arkadaşlar varsa önerilerinizi bekliyorum