2018 yılından başladım öğrenmeye internetten araştırıyorum ne yapıyım ne ediyim çevremde bazı az buz bilenler var öyle lanet bi öğrenme döngüsüne girdim ki 2020 ye kadar aslında hiçbirşey öğrenmedim bir C++ öğrendim bi java bi c# bir arpa boyu yol katedemedim bu gönderiyi okuyan yeni başlamış arkadaşlarada tavsiyemdir hali hazırda ne öğreniyorsanız sonuna kadar gidin öğrenme döngüsü çok kötü birşey hayal edemiyeceğiniz miktarda zaman kaybı yaşıyorsunuz ben millete 2018 de başladım demeye utanıyorum okadar çok kurs izliyim şunuda öğreniyim dedimki elle tutulur çok az sayıda projem var keşke c++ da kalsaydım mesela hem çok daha iyi algoritma bilgim gelişirdi