Bilgilsayarımda AppServ9.2.0 yüklü . Bu versiyon ile ufaktan script yazmaya başlayacağım, resmi sitesinde AppServ 9.3.0 versiyonu çıkmış. Hostlarda php versiyonu ile alakalı bir sorun oluştururmu ?