İnan bizede anlatan olmadı hocam ama hayatın içinden dişimizle tırnağımızla kazıyarak gelebildik bir yerlere düşe kalka.. Şuan toz pembe görünüyor çoğu gence çoğu şey ama yaş 30 lara dayandımı kabus başlıyor.. Ne olacak gelecek kaygısı vsvsvs.. Hiç birşey içinde geç değildir,, düştüm diyenin değil kalktım diyenin yanındadır Allah her zaman..
36 yaşındayım. Şuan ki aklım olsaydı ortaokulda ilken okulu bırakıp berber çırağı olurdum. Ömürlük Meslek