güzel bir yazı olmuş katılıyorum hocam teşekkürler.
inşAllah uygulanır hocam. İnanın sonrası pişmanlık..
Keşke bundan 20 yıl önce bu yazdıklarını bana biri anlatsaydı Cihan hoca.
İnan bizede anlatan olmadı hocam ama hayatın içinden dişimizle tırnağımızla kazıyarak gelebildik bir yerlere düşe kalka.. Şuan toz pembe görünüyor çoğu gence çoğu şey ama yaş 30 lara dayandımı kabus başlıyor.. Ne olacak gelecek kaygısı vsvsvs.. Hiç birşey içinde geç değildir,, düştüm diyenin değil kalktım diyenin yanındadır Allah her zaman..