Eline sağlık abi güzel yazı olmuş ancak okuyanlarda işsiz, kendimi geliştirdim 50 bin sıralama ile okul okudum ilk 5 de bitirdim 3.30 ortalama yaptım ama oda işe yaramıyor. Şimdi iş arıyorum 1.500 lira diyor dersana yazın 3 ayda bedava çalışacakmışız ilk sene böyleymiş sonra asgari olacakmısta bla bla bla. Senin dediğin gibi usta olsaydım keşke... 2 senedir rezil oldum, öğretmenlik okumayın usta olun. Ögretmen olmak istiyenlerde isletme bile okuyabilir zaten memlekette herkes öğretmenlik yapıyor. Öğretmenlik okuyanlar hariç.