HDOGANG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Yapıcı görüşleriniz için sonsuz teşekkür ederiz.
r10 gibi büyük bir plâtformda bulunup, fikir alışverişi yapabilmek oldukça güzel bir durum.

Eleştirilerini, öneri - fikirlerini ileten herkese müteşekkir olduğumuzu ifade etmek isteriz.
Pm ilettim size bakabilir misiniz?