T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef her müşteri için özel hazirliyorum paylaşamam.
Burada birçok arkadaşla çalışırken sıkıntı yaşayan arkadaşlarım vardı. Özellikle raporlama noktası bizim için önemli. Raporda sunduklarınızın başlığı vardır elbet. Boş rapor da atabilirsiniz sizden veri istemiyorum zaten hocam. Ben ne yapıldığını detaylı görmek istiyorum. Sonra ay sonunda sıkıntı olmasın ajansla aramızda Raporlamayı ve işleyişi görmek sorun değildir diye düşünüyorum. Neye para vereceğimizi bilmemiz lazım değil mi ?