Ben de 2 yıl önceye kadar kodlarla uğraşırdım, şimdi ise Burger King'de supervizor

Aramıza hoş geldin.
Hoşbulduk kral 😅
Hayırlı olsun

Ben de uzun zaman yaptım bu işi, epey zor yanları var. Kolaylıklar dilerim.
Sağolun hocam kaptanlarla aran iyi olduktan sonra sıkıntısı yok gibi uykusuzluk cabası zaten 😅