Patr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 2 yıl önceye kadar kodlarla uğraşırdım, şimdi ise Burger King'de supervizor Aramıza hoş geldin.
Hoşbulduk kral 😅
tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Ben de uzun zaman yaptım bu işi, epey zor yanları var. Kolaylıklar dilerim.
Sağolun hocam kaptanlarla aran iyi olduktan sonra sıkıntısı yok gibi uykusuzluk cabası zaten 😅