eee bu ülke yazılımcıya destek vermiyor ne bekliyorsunuz
Destek değil köstek oluyorlar sağolsunlar
Hayırlı olsun, rızık neredeyse ordayız. İnşallah bir gün yazılımdan yüzünüz güler.
Aynen öyle hocam şaka Maka biyana sabit gelir olmadığı için girdim kısa bi süreli yollarda düşünme fırsatım daha çok oluyor