Merhabalar, 2 sitemde de TR'den gelen tbmler birkaç gündür 50-60 kuruş bandında seyrediyor? Sizde de böyle bir durum var mı? Ben artık bıktım. Hit artıyor ama gelir düşüyor garip bir tezatlık var. Bir an önce sitelerimi satıp yabancı site işi yapmak istiyorum. Emekler hep boşa gidiyor. 8-10k hitli site bile günlük 70₺ bırakıyor yazık.