Bu hemşirelerdeki, bakıcılardaki ego da doktorlarda yok. Denk geldiğim birçok doktor kibar, hastayla iyi ilgilenen doktorlardı ama yanlarındaki vasatların hepsi kibir abidesi Doktor bile değilsin haddini bil derler adama