Acil şifalar diliyorum; doktor veya hemşirelerin bu tavırlarına hiçbir zaman anlam veremedim. Her kuruma bir DENETİM gelmesi ve bu işin LİYAKATSİZ kişiler tarafından yapılmasına mani olunması temennisi ile...

Tekrardan geçmiş olsun hocam.