Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin minik kardeşimize. Bu durum aslında hastane değil de, insanlık ile alakalı. Senin canının parçası hasta oluyor ve onların eline bağlı kalıyorsun. Empati kuramayan, burnu havada bazı insan müsveddeleri de bu mesleğin zorluğunu bile bile neden seçiyorlar onu da ayrıca anlayamıyorum. Hiç bir zaman anlam veremeyeceğiz bu müsveddelere.
Allah razı olsun hocam. Çok güzel dediniz kim ister ki bu durumda olmayı oraya gelmişiz sizden birşeyler bekliyoruz. Yetişkin bölümü olsa inanın bu kadar insana koymaz ama evlatları acı içinde olan her bir anne baba için bu durum çok kötü. Madem geriliyorsun bu meslekte yapma bırak