MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Şikayet edin bu tipleri bir üst amirine.
Teşekkür ederim hocam.
Şikayet konusunda güvenlik görevlisi ile görüştüm şuan kimse yok dedi. Bende sabah ilk işim mail ve hastane birimine yazacağım.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece çocuk acil değil her serviste böyleler
Geçmiş olsun bu arada hocam
Teşekkür ederim hocam. Maalesef bu konuda haklısınız.
Kardeşim işin yoğun olabilir ama orada sizden umut bekleyen insanlar var. Bir Güleryüz versen ne dualar alırsınız.